فرمانده سپاه قوچان گفت: ضرورت برنامه‌های فرهنگی و هنری شاخص و جریان ساز به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر فضای مجازی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ زرقانی فرمانده سپاه ناحیه قوچان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نتیجه رشادت‌ها و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: آنچه که در دفاع مقدس برای ما به جا مانده است، حماسه و ارزش ها است و باید تلاش شود تا این ارزش‌ها و افتخارات به نسل آینده منتقل شود.

او تقدیر از خانواده‌های این عزیزان را از اهداف برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ایجاد و حفظ آمادگی در برابر دشمنان نیز از اهداف برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه دشمن از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند، ادامه داد: لازم است از ظرفیت‌های موجود  فرهنگ و هنر در ترویج  و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود و این امر نیاز به برنامه ریزی کامل و دقیق به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی با توجه به شرایط کنونی جامعه دارد، این موضوع مهم است که تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به عنوان چارچوب اصلی برنامه‌های شاخص و جریان ساز درگرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مدنظر قرار گیرد.

علیرضا خلیلی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قوچان گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با نگاه ارزشی و ترویجی با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح ریزی و اجرا می‌شود.

او افزود: ارزیابی برنامه‌های هفته دفاع مقدس به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها نیز مورد تاکید است.
 
جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی، امنیتی-اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان و مدیران ادارت در فرمانداری قوچان برگزار شد.
 
همچنین در ادامه جلسه هر یک از اعضای ستاد نظرات و همچنین برنامه‌های خود را در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بیان کردند.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار