بهره برداری از جاده آبیک به چرم شهر تا چند ماه دیگر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: جاده آبیک به چرم شهر آبان ماه به بهر ه برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: استان قزوین یکی از استان‌های مستعد و پرظرفیت است و فعالیت‌های قرارگاه در این استان در قالب ۱۰ پروژه رقم خورده و مهمترین طرح آزادراه آبیک- چرمشهر است که بار ترافیکی آزادراه کرج به تهران و کرج به قزوین را کاهش می‌دهد.

وی افزود: پروژه دیگر این قرارگاه در استان قزوین، احداث جاده قزوین به تنکابن به عنوان پنجمین محور مواصلاتی به استان مازندران است که حدود ۱۷۰ کیلومتر مسافت بین قزوین و تنکابن را کاهش خواهد داد و نقش مهمی در پدافند غیر عامل خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: قطعه سوم و بخشی از قطعه دوم مجدداً به قرارگاه واگذار و از ۶۰ کیلومتر مسیر ۴۵ کیلومتر آسفالت شده و ۱۵ کیلومتر باقیمانده نیازمند تأمین منابع مالی است و به دلیل صعب العبور بودن با کندی پیش می‌رود.

سردار محمد افزود: امسال در بودجه‌های عمرانی فقط ۱۳ میلیارد تومان برای احداث این پروژه اختصاص یافته است.

او گفت: احداث این پروژه ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد و امروز در نشستی که با مسئولان استان داشتیم موضوع تهاتر دارایی در بودجه سال ۹۹ مطرح شد و این امکان وجود دارد که با استفاده از تهاتر دارایی، این جاده را احداث کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) افزود: با پیگیری استاندار منابع احداث این پروژه از محل تهاتر تأمین  و در صورت تأمین این منابع، جاده قزوین- تنکابن بزودی احداث و بسیاری از روستا‌های منطقه از بن بست خارج می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار