مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: یک آپارتمان مسکونی در بولوار شهید مفتح مشهد دچار حریق شد که با تلاش آتش‌نشانان ۹ نفر از این آتش‌سوزی نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی اعلام این آتش سوزی که شب گذشته روی داد، آتش نشانان از سه ایستگاه به محل حادثه در خیابان شهید علیمردانی اعزام شدند.

او افزود: حریق در طبقه همکف یک ساختمان پنج طبقه که انبار مواد غذایی یک سوپر مارکت بود، رخ داد و ۹ نفر از ساکنان آن در طبقات بالایی گرفتار شدند که آتش نشانان و نجاتگران نسبت به نجات افراد و اطفای حریق ساختمان اقدام کردند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه در پی این آتش سوزی طبقه همکف این ساختمان مسکونی بیش از ۸۰ درصد خسارت دید و سایر طبقات نیز دچار دودگرفتگی شد، ادامه داد: علت دقیق وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.

عزیزی همچنین از حریق کنتور برق یک مجتمع مسکونی در خیابان شاهد ٦٤ مشهد خبر داد و بیان کرد: این آتش‌سوزی نیز که شب گذشته رخ داد  بوسیله آتش نشانان مهار شد و خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.