مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲ مردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان حرفه‌ای از سوی پلیس آگاهی بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بندر ماهشهر با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی تعداد ۴ سارق حرفه‌ای که در سطح شهرستان اقدام به سرقت می‌نمودند را شناسایی کردند.

او بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی طی چند عملیات پلیسی آنان را در مخفیگاهشان به صورت غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال نمودند که با بازرسی‌های بعمل آمده از منازل متهمان تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاپی افزود: سارقان طی انجام تحقیقات پلیسی به ۵ فقره سرقت از منازل و موتورسیکلت اعتراف نمودند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

کشف حشیش و تریاک در  اهواز و هندیجان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان  گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی که در شهرستان اهواز مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرد، شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با تلاش‌های مستمر و تحقیقات به عمل آمده، مخفیگاه متهم در اهواز مورد شناسایی قرار گرفت و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با هماهنگی قضائی، طی عملیاتی متهم را در منزلش دستگیر کردند و در بازرسی از منزل متهم، ۴۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده  بیان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی از ترددیک دستگاه خودرو سواری پژو حامل مواد مخدر آگاه و آن را متوقف کردند و در بازرسی خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۰ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط ۲ نفر قاچاقچی دستگیرو یک دستگاه خودرو سواری پژو توقیف شد که در مجموع عملیات‌ها ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۱۰۳ کیلوگرم مواد مخدر حشیش و تریاک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.