استاندار مرکزی از تغییر ساعت کار ادارات این استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی فعالیت ادارات استان مرکزی را از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد و از مردم و کارمندان خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را برای قطع زنجیره شیوع کرونا رعایت کنند.

تغییر ساعت کار ادارات استان مرکزی

 آقازاده در این جلسه با بررسی آخرین وضعیت استان مرکزی از نظر شیوع ویروس کرونا از تعطیلی تالار‌های پذیرایی و ممنوع بودن برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی خبر داد

او با بیان اینکه نماز جمعه هم در مناطق قرمز استان اقامه نخواهد شد اضافه کرد: هر گونه تجمع بیش از ۱۰ نفر در هر مراسمی از جمله مراسم تشییع فوت شدگان در استان مرکزی ممنوع است.

استاندار مرکزی بیان کرد: افرادی هم که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دنیا می‌روند باید مطابق دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی و رعایت کامل موازین بهداشتی خاکسپاری شوند.

با توجه به بازگشت اراک به وضعیت قرمز کرونا و افزایش شمار مبتلایان و تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌های استان به ویژه شهر این موضوع در دستور کار قرارگاه پدافند زیستی استان قرار گرفته و آخرین وضعیت استان هم از طریق ارتباط تصویری با ۱۲ فرماندار استان رصد می‌شود.

جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان به ریاست آقازاده استاندار مرکزی و با حضور معاونین استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ومدیران ومسئولین مربوطه و ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستان‌های استان در استانداری مرکزی برگزاری شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.