معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان در شهریور ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فریبرز پارسایی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آزمون استخدامی با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به صورت مرحله ای برگزار شود.

پارسایی افزود: آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مقرر شده بود که در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این آزمون با تاخیر مواجه شد.

معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: در این آزمون تعداد ۱۲۷ نیروی شرکتی در واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان پذیرفته خواهند شد.

او گفت: این نیروها در قالب شرکت خدماتی تحت عنوان نیروهای تمیز کار، نگهبان، تاسیسات، پذیرش و صندوق دار بودند که مراحل ثبت نام داوطلبان انجام شده است.

پارسایی افزود: تعداد متقاضیان این آزمون هشت هزار و۵۰۰ نفر است.

بیمارستان های ۳۰۰ تختخوابی، امام سجاد، شهید بهشتی، شهدای گمنام، سلمان و بیمارستان خصوصی زاگرس در مرکز استان بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه در گچساران و بیمارستان امام خمینی در دهدشت و بیمارستان ۳۲۲ تختخوابی باشت به  مردم استان ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

تعداد تخت های بیمارستانی در استان یک هزار و ۶۰۰ تخت است.

تعداد پزشکان فوق تخصص و متخصص فعال در شهرستان‌های مختلف استان به ترتیب در یاسوج ۱۱۷ نفر،در گچساران ۵۱ نفر، در دهدشت۴۳ نفر، در دنا۲ نفر و در باشت، بهمئی، چرام و لنده نیز هرکدام یک نفر است.

استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۷۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.