نامزدی سرپرست‌ها برای ریاست فدراسیون؛ قانون یا عُرف؟

اداره فدراسیون‌ها با سرپرست و تمایل آن‌ها برای حضور در انتخابات یکی از مشکلات سال‌های اخیر ورزش محسوب می‌شود.

کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون‌ها به آئین نامه احترام بگذارندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان ریاست غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی ورزشی، از اسفند ماه سال گذشته، مهرزاد خلیلیان، به عنوان سرپرست، امور فدراسیون پزشکی ورزشی را به عهده گرفت.

دوران سرپرستی مهرزاد خلیلیان که تقریبا مقارن با شیوع ویروس کرونا در کشورمان شد، چالش مدیریتی سختی برای خلیلیان بود.

سرانجام پس از چند ماه اداره فدراسیون با حضور سرپرست، فرآیند نام نویسی از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد. مهرزاد خلیلیان هم پس از نام نویسی در انتخابات ریاست فدراسیون، از سمت سرپرستی جدا شد تا عملکردش منافاتی با آئین نامه انتخابات نداشته باشد.

محمد اسد مسجدی نیز که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده بود با کناره گیری از این امر، به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شد.

همین اتفاق در برخی فدراسیون ها به شکل دیگری افتاده است، یعنی آقای سرپرست تا لحظه آخر سرپرست باقی مانده و بعد هم در انتخابات شرکت کرده و ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته است.

اگر مورد استعفای سرپرست قبل از انتخابات قانون است، باید برای همه باشد و اگر قانون نیست باید به خلیلیان برای این اتفاق یک نمره مثبت داد، هر چند معقتقدیم تا همین جای سرپرستی هم می تواند تا حدودی روی آراء تاثیرگذار باشد و وزارت ورزش هنوز برای این معضل فکری نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار