مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۷۰۳ هزار و ۵۰۶ مشترک زیرپوشش خدمات آبرسانی این شرکت هستند که این رقم در سال ۹۲ و قبل از فعالیت دولت دوازدهم حدود ۵۹۶ هزار مشترک بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری این استان در ۷۶ شهر، زیرپوشش خدمات آبرسانی هستند.
 
او افزود: آب مورد نیاز این مشترکان توسط این شرکت تامین می‌شود و منابع تولید آب از ۴۴۷ حلقه چاه در سال ۹۲ به ۴۸۳ حلقه در سال ۹۹ افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: طول خطوط انتقال آب شهر‌های استان نیز هزار و ۶۷۲ کیلومتر و طول شبکه توزیع ۶ هزار و ۵۶۲ کیلومتر است.

علوی بیان کرد: این درحالی است که در سال ۹۲ و قبل از آغاز فعالیت دولت دوازدهم، طول خطوط انتقال آب شهر‌های استان هزار و ۵۴۸ کیلومتر و طول شبکه توزیع نیز پنج هزار و ۱۰ کیلومتر بود.

او تصریح کرد: تعداد تصفیه خانه‌های آب در استان نیز تا قبل از سال ۹۲ فقط یک تصفیه‌خانه بود که اینک به ۲ تصفیه‌خانه آب افزایش یافته است.

شرکت آب و فاضلاب، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در ۷۲ شهر و دو هزار و ۴۰۰ روستای این استان، سه میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک را زیرپوشش دارد و به تمام شهر‌های استان به جز مشهد خدمت‌رسانی می‌کند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار