معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت تهران از پلمب سه قهوه خانه متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی در تهران، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: روز یکم مرداد ماه، مأموران پليس اماکن تهران خبری مبنی بر عدم رعايت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قليان در سه قهوه خانه در حوالی فلکه سوم تهرانپارس، خیابان سبلان و خیابان ستارخان که موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان و شیوع بیشتر ویروس کرونا در جامعه می شود، دريافت کردند و برای بررسی موضوع به نشانی های اعلامی مراجعه کردند.

وی بيان داشت: تحقيقات پليسی حکايت از اين داشت، متصديان این قهوه خانه ها با بازگشایی واحدهای صنفی خود به صورت نیمه باز و گماشتن نگهبان جلوی درب مشتری را پذیرش و قلیان سرو می کردند که ماموران ما با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و ورود به این قهوه خانه ها ضمن برخورد با متصدی مربوط هر سه واحد صنفی قهوه خانه را پلمپ کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با پلمب این قهوه خانه ها متصديان هر سه مغازه برای سير مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ مرادی در پايان با اشاره به ادامه دار بودن طرح های نظارتی معاونت نظارت بر اماکن عمومی بر صنوف شهر تهران به ويژه صنوف عرضه کننده قليان، از شهروندان خواست: در اين تلا جهادی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همراه پليس بوده و هرگونه گزارشی را در خصوص تخلفات صنفی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از طريق سامانه 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار