عارف کعبی گفت: ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور صرفاٌ بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد و از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۵ آغاز و لغایت ۹۹/۰۶/۰۲ پایان می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف کعبی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بدون کنکور امکان پذیر است.

او افزود: ثبت نام در ۳۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور خوزستان شروع شده است و منحصرآ به صورت اینترنتی است.

کعبی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار نماید، بیان کرد: دانشگاه پیام نور آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها و موسسات را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کرده است نسبت به سایر دانشگاه‌ها «سرآمد، پیشگام و پیشرو» است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان نیز چاره‌ی اندیشده است، اظهار داشت: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه از طریق انعقاد تفاهم نامه با ۳ بانک عامل تسهیلاتی با کارمزد پایین و با شرایط آسان برای دانشجویان فراهم کرده است که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

عارف کعبی ادامه داد: دانشگاه پیام نور علاوه بر بانک‌ها با بنیاد علوی نیز تفاهم نامه منعقد کرده که برای دانشجویان محروم کمک‌های شایانی استف ضمن آنکه دانشجویان شاهد و ایثارگر معاف از پرداخت شهریه هستند.

او با تاکید بر حوزه پژوهشی دانشگاه، عنوان کرد: بر اساس پایگاه مرجع دانشگاه‌های ایران uniref.ir دانشگاه پیام نور برترین دانشگاه کشور در انتشارات مقالات علمی قرار گرفته است و تعداد مقالات کنفرانس‌های داخلی ۲ هزار و ۹۵۵ مقاله به چاپ رسانده و موفق به کسب رتبه برتر نسبت به سایر دانشگاه‌ها شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار