سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما فرصت گلزنی به استقلال نداد و حقیقی با درخشش خود حریف را ناکام گذاشت.

فکری: فرصت گلزنی به استقلال ندادیم/ بعضی‌ها دوست ندارند نساجی نتیجه بگیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: من به همه بازیکنان نساجی خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما یک بازی دیگر را با همه وجود پشت سر گذاشتند و آن‌ها توانستند در هر ۲ نیمه برنامه‌هایی که ارائه کرده بودیم را در زمین پیاده کنند.

او ادامه داد: ما فرصت آن چنانی به استقلال ندادیم و حقیقی با درخشش خود در برخی صحنه‌ها باعث شد که حریف در گلزنی ناکام شود. علاوه بر این ما هم خوب کار کردیم و به گل رسیدیم، اما در نهایت  ۲ تیم به یک امتیاز بسنده کردند. همچنین به اعضای تیم استقلال هم خسته نباشید می‌گویم که جوانمردانه بازی کردند و قضاوت در مورد داوری را به کارشناسان می‌سپارم.

فکری  بیان کرد: به طور حتم دوربین‌های زیادی در ورزشگاه بود  که می‌توانیم به آن‌ها بسنده کنیم. در مجموع به تیم داوری تبریک می‌گویم که بازی را کنترل کردند.

موهایم در تیم استقلال سفید شده است 

او درباره  اظهارنظرش در نشست خبری قبل از بازی  که مدعی شده بود هر نتیجه‌ای رخ بدهد من خوشحال می‌شوم گفت: باید قبول کنید مو‌هایی که در چهره من می‌بینید در تیم استقلال سفید شده و طرفداران نساجی باید به من حق بدهند.  

فکری در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال همان زمان که  به استقلال رفتم اولین بازی ام را مقابل نساجی انجام دادم و اشک ریختم و بر عکس وقتی مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم باید در موردش حرف بزنم. من سال‌ها برای استقلال بازی کردم و به طور طبیعی ما در گوشه دلمان استقلال را دوست داریم، فقط از  هواداران نساجی می‌خواهم اجازه سوء استفاده به برخی‌ها را ندهند. بعد از اظهار نظر دیروز من فضای خوبی شکل نگرفت، اما یک عده هستند که دوست ندارند نساجی جایگاه خوبی داشته باشد. آن‌ها باید باهوش باشند، نتیجه‌ای که برای ما رقم خورد خوب بود و برای استقلال راضی کننده نبود. امیدوارم هر ۲ تیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار