مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در هر ۲ نیمه بهتر از حریف ظاهر شدیم و باید برنده از زمین خارج می‌شدیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت باشگاه استقلال، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی تیم استقلال فوتبال خوبی ارائه کرد. ما در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم. با احترامی که برای تیم نساجی قائل هستم، با تدابیری که کادرفنی چیده بود، فکر کنم شروع خیلی خوبی داشتیم و گردش توپ در میدان وجود داشت و موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کردیم، اما از آن‌ها استفاده نکردیم و در یک ضربه غافلگیر کننده که هر بیست سال یک بار اتفاق می‌افتد، گل خوردیم و این گل روی روح و روان تیم ما تاثیر گذاشت.

او افزود: با اینحال در نیمه دوم باز تیم ما بازهم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و همه می‌دانیم فوتبال بی رحم است و اگر از فرصت‌ها استفاده نکنید، این نتیجه رخ می‌دهد. امتیاز حساسی را از دست دادیم. هرچند ما در صورت پیروزی در بازی معوقه می‌توانیم تا رده دوم صعود کنیم، اما می‌توانستیم با پیروزی مقابل نساجی شرایط بهتری کسب کنیم. شما دیدید که وریا غفوری در نیمه اول با اینکه آسیب دیده بود، ولی در نیمه دوم به بازی برگشت. این انگیزه بازیکنان را نشان می‌دهد.

مربی استقلال در خصوص عملکرد داور در این بازی گفت: چند صحنه مشکوک در بازی وجود داشت. ما بحث قضاوت را به کارشناسان داوری می‌سپاریم، اما یکی از صحنه‌های بازی مشکوک بود. امیدوارم داور تصمیم درستی گرفته باشد، چون آن صحنه می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند.


بیشتر بخوانید


نامجو مطلق درباره موقعیت سازی بازیکنان استقلال بیان کرد: به نظرم در نیمه اول تا زمانی که گل خوردیم، فوتبال خوبی را ارائه کردیم و در نیمه دوم هم خوب ظاهر شدیم، اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی از این موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. ما در استفاده از موقعیت‌ها بد عمل کردیم.

او درباره حضور شجاعیان در بازی های آینده استقلال تصریح کرد: ما جای یک بازیکن آزاد داریم و در تلاش هستیم داریوش شجاعیان را که با تیم تمرین می‌کند را به لیست خود اضافه کنیم و امیدوارم با توجه به شرایطی که وجود دارد، یک مساعدتی در این زمینه ایجاد شود. چون ما می‌توانیم یک بازیکن آزاد به تیم اضافه کنیم. با توجه به مشکلاتی که کرونا برای تیم‌ها به وجود آورده است، امیدوارم مسئولان به ما کمک کنند و اگر در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند، ما می‌توانیم از داریوش شجاعیان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا قاسمی
۱۲:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
با سلام کجا هر بیست سال یک اتفاق انجام میگیره هفت سال پیش گلی که از نفت تهران رحمتی از چهل متری به همین صورت خوردید یادتان رفت آقای نامجو ذهنتان را ریست کنید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای نامجومطلق ، اگر رونالدو،مسی ، پله ، بکن بائر ، و.....به این تیم اضافه کنید هیچ نتیجه ای عایدتان نخواهد شد.
اول از همه این بچه مغرور وخودخواه را از استقلال دو ر کنید.

دیشب کادرفنی نساجی ، آقایان فکری ،مرفاوی ،عمران زاده ، هاشمی نسب ، دین محمدی و...را ملاحظه نمودید چطور صمیمانه با هم کار می کردند.
آخرین اخبار