معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در سومین جلسه کمیته فنی بررسی طرح های اشتغال روستایی از ابلاغ مرحله پنجم اعتبارات اشتغال روستایی به بانک‌های عامل استان خبر داد.

ارائه تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابراهیم شادمهر، معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در سومین کمیته فنی بررسی طرح های اشتغال روستایی گفت: این تسهیلات به طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی و عشایری و بر اساس رسته های اولویت دار با هدف اشتغال پایدار در این مناطق پرداخت می شود.

شادمهر در خصوص پرداخت این تسهیلات به متقاضیان افزود: چهار بانک عامل برای پرداخت این تسهیلات درنظر گرفته شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در البرز و میزان اشتغال زایی این طرح در استان از ابتدا تاکنون گفت: از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون حدود ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و ۷۴ طرح با تعهد اشتغال ۲ هزار و ۳۱۱ نفر در استان البرز پرداخت شده است.

او افزود: از این میزان تسهیلات حدود ۱۶۸ میلیارد تومان به ۲۷۵ طرح با اشتغالزایی هزار و ۲۵۳ نفر مربوط به دستگاه‌های اجرایی و حدود ۴۰ میلیارد تومان به ۷۹۹ طرح با اشتغالزایی هزار و ۵۸ نفر مربوط به دستگاه‌های حمایتی استان بوده است.

شادمهر گفت: همچنین در بخش دیگری از این کمیته بانک‌های عامل مرتبط این طرح، گزارشی از تخصیص اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی به استان ارائه داده و نیز دو طرح ارائه شده از سوی نهاد حمایتی بنیاد شهید استان به میزان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در این جلسه تصویب شد.

انتهای پیام/م.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.