تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری سپاهان همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان دیشب و در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی شانس رسیدن به گل را داشتند، اما محبی ضربه پنالتی را از دست داد؛ در ادامه نیز این سپاهان بود که سوار بر بازی بود و موفق شد از صنعت نفت آبادان پیش بیفتد.

بازیکنان صنعت نفت که بیشتر به دنبال گل نخوردن بودند، برای گلزنی چشم به ضدحملات بسته بودند؛ در مقابل طلایی‌پوشان بازی هجومی‌تری ارائه کردند و نیمه اول در نهایت با برتری یک بر صفر سپاهان همراه شد.

نیمه دوم را بازیکنان صنعت نفت بهتر شروع شدند و برای جبران گل خورده جلو کشیدند، اما در مقابل شاگردان قلعه‌نویی که دوست نداشتن پیروزی را از دست دهند، سعی می‌کردند با حفظ توپ زمان بازی را بگذرانند.

در ادامه نیز فشار حملات صنعت نفت برای زدن گل تساوی بیشتر شد، اما سپاهان با دفاع منسجم از تک گل خود دفاع کرد؛ به این ترتیب این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضاعلیان
۲۲:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کجاش نفس گیر صنعت یه موقعیت گل نداشت