کاهش ۵۴ درصدی جابه جایی مسافر در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جابه جایی مسافر در کهگیلویه وبویراحمد ۵۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خاطر شرایط و اوج گیری بیماری کووید۱۹ جابه جایی مسافر در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد کاهش یافته است.
 
نصیری راد افزود: ۱۱۴ هزار مسافر در سال جاری در این استان جابه جا شده اند که در سال ۹۸ این تعداد ۲۵۲ هزار نفر بوده است.
 
او بیان کرد: امسال به خاطر محدودیت‌ها اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی استان و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا میزان سفر‌ها کاهش چشمگیری داشته است.

نصیری راد با اشاره به رشد ۴۴ درصدی جابه جایی کالا نسبت به سال گذشته گفت: در سال جاری ۴۷۱ هزار تن کالا جابه جا شد.
 
او با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۶ هزار تن انواع کالا در زمینه‌های مختلف جابه جا شد، میزان درآمد صدور انواع بارنامه در این استان را نیز ۷۹۸ میلیاردو ۴۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.
 
نصیری راد افزود: میزان درآمد صادره از صدور بارنامه نیز ۶۲ درصد رشد داشته است.

او با بیان اینکه ناوگان فرسوده باری این استان با جایگزینی خودروی جدید نوسازی خواهد شد گفت: ۹۱۶ خودروی فرسوده باری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۲۱ خودرو جدید جایگزین خودرو‌های فرسوده خواهد شد.
 
نصیری راد افزود: خودرو‌های جایگزین از کشور‌های اروپایی، ژاپن و کره پس از طی مراحل گمرکی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.