معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیحاتی را برای رعایت نکات بهداشتی به‌منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا در خودرو ارائه کرد.

مسافر ناخوانده‌ای به‌نام کرونا/ دستورالعمل‌هایی که باید در خودرو رعایت کنیدافسون تیزویر، معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به این‌که استفاده از سیستم تهویه در خودروها در نظر گرفته شود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت‌: استفاده از ماسک برای راننده و سرنشینان ضروری است.

 معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که خودرو بدون شیشه باز شونده، کولر و سیستم تهویه باید  مورد بررسی قرار گیرد تا به صورت مناسبی کار کنند گفت:  با توجه به گرم شدن هوا، سرنشینان از ماسک استفاده کنند و تهویه کافی فراهم شود.

تیزویر افزود: حتی الامکان از روش های چرخش داخلی هوا استفاده نشود و فقط در زمانی که خودرو مجهز به فیلتر های مناسب ( مثل هپا)است، این چرخش داخلی انجام شود.

او با بیان این که تهویه کافی باید در خودرو فراهم شود، گفت‌: برای تهویه به جای کولر می‌توان شیشه های خودرو را پایین آورد.

تیزویر گفت: در صورت استفاده از کولر بهتر است دریچه های کولر طوری تنظیم شود تا باد مستقیم به سوی افراد نخورد.

او افزود: ضرورتی برای استفاده از ماسک در خودروهای شخصی نیست اما بهتر است هنگامی که تعداد سرنشینان بیشتر از یک نفر است، از ماسک استفاده شود.

انتهای پیام/ ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
جلوگیری از کرم روده بزرگ