آمریکا بار دیگر با تکرار ادعا‌های بی‌اساس روسیه، چین و ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاه اطلاعاتی آمریکا امروز جمعه بار دیگر روسیه، چین و ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات این کشور متهم کرد.

در بیانیه‌ای که این نهاد آمریکایی منتشر کرد، ادعا شده است: در حال حاضر نگرانی اولیه ما روسیه، چین و ایران هستند و اگرچه دیگر نهاد‌های دولتی و غیردولتی دیگر نیز می‌توانند در انتخابات ما دخالت کنند.

«ویلیام ایوانیا»، رئیس مرکز ملی امنیت و ضداطلاعات آمریکا در این بیانیه ادعا کرده است: امروز ما شاهد آن هستیم که دشمنان ما به دنبال به‌خطر انداختن جامعه‌های خصوصی کمپین‌های سیاسی، نامزد‌ها و دیگر اهداف هستند. دشمنان ما همچنین به دنبال دستکاری در ساختار انتخاباتی ما هستند.


بیشتر بخوانید


پیش از این نیز مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی کشور‌های روسیه، چین و ایران را به تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور متهم کرد.

دن کوتس در گزارشی کشور‌های روسیه، چین و ایران را به تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نمایندگان این کشور متهم کرد.

کوتس در این گزارش مدعی شد این ۳ کشور تلاش کرده‌اند روی رأی‌دهندگان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸ اثر بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار