شش سارق زورگیر که با جعل عنوان مأمور پلیس، مردی را ربوده و اموالش را سرقت کرده بودند، به دام افتادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاکی که مردی ۳۵ ساله به نام صابر است، در شکایت خود گفت: من تبعه کشور افغانستان هستم و شغلم توزیع پلاستیک است.

روز حادثه ساعت ۱۱ شب در مسیر خاورشهر با خودروی وانت مزدا یک‌بار سفارش مشتری را به مقصد پاکدشت می‌بردم که در همین حین یک دستگاه خودروی پژوپارس به‌همراه شش نفر از سرنشینان آن، خودروی مرا متوقف کردند که دو نفر از آنان با لباس پلیس بودند. آنان بدون هیچ‌گونه سؤال و جوابی مرا مورد ضرب‌وشتم قرار دادند. آن‌ها مرا به خودروی پژوپارس خود منتقل و اقدام به بستن چشم و دست‌وپایم کردند و پس از سرقت خودروی مزدا و اموالم، من را زیر صندلی عقب مخفی کردند و به‌همراه خود به شهرستان آمل بردند که درنهایت پس از ۲۴ ساعت موفق شدم از دست آدم‌ربایان فرار کنم.

با توجه به اینکه احتمال داشت سارقان آشنا باشند، شاکی اظهار کرد: حدود چند ماه پیش یکی از همشهریانم به‌نام صفر ۲۵ ساله در مغازه ما مشغول به کار بود که به علت سرقت از دخل توسط صاحب مغازه اخراج شد. کارآگاهان با به‌دست‌آمدن این سرنخ صفر را به اتفاق پنج نفر دیگر از همدستانش شناسایی و دستگیر کردند. صفر در تحقیقات پلیسی اظهار کرد: من به‌علت اخراج‌شدن از کار و برای گرفتن انتقام از شاکی که سرکارگرم در مغازه بود و حس حسادتی که به او داشتم نقشه سرقت و آدم‌ربایی را کشیدم. ما با انتقال شاکی به شهرستان آمل و رهاکردن خودروی او در محلی خلوت، قصد اخاذی پول بیشتری از او و خانواده‌اش را داشتیم، اما این مرد با استفاده از غفلت ما موفق به فرار شد.


بیشتر بخوانید

منبع: شرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.