دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش هرمزگان:

دریافت وجه از دانش آموزان هنگام ثبت نام ممنوع است

ایرج بیت اللهی گفت: خانواده‌های هرمزگانی تا ۳۱ مرداد نسبت به ثبت نام فرزندان خود در مدارس اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ایرج بیت اللهی، دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دریافت هرگونه وجه به جز هزینه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی از دانش آموزان هنگام ثبت نام در مدارس دولتی و هیات امنایی ممنوع است.

بیت اللهی با اشاره به فعالیت تیم‌های نظارتی بر روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس، افزود: دانش آموزان و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه شکایات آموزش و پرورش شکایت خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری موضوع را پیگیری کنند.

او با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد، گفت: خانواده‌های هرمزگانی تا ۳۱ مرداد نسبت به ثبت نام فرزندان خود در مدارس اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اهمیت حفظ اعتماد به نفس و رعایت اصول تربیتی کودکان در آغاز ورود به مدرسه گفت: برگزاری هرگونه مصاحبه و آزمون برای نوآموزان پیش دبستانی و دانش آموزان پایه اول و پایه هفتم در کلیه مدارس دولتی و غیر دولتی در زمان پذیرش و ثبت نام ممنوع است.

بیت اللهی افزود: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی به منظور ثبت در سامانه سناد باید در مراکز دارای مجوز آموزش و پرورش انجام شود و خانواده‌ها حتما به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

او با تاکید بر افزایش پوشش تحصیلی و تحقق عدالت آموزشی گفت: کودکان فاقد شناسنامه که از نظر سنی امکان تحصیل در نظام آموزشی رسمی کشور را دارند، می‌توانند با مراجعه به مدارس و ارائه کارت حمایت تحصیلی صادره از فرمانداری‌ها ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.