افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود اعلام کرد پادشاه عربستان که هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برد، در آستانه مرگ قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، فعال مخالف سعودی و افشاگر اسرار خاندان آل سعودی، از وخامت اوضاع جسمانی سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان، خبر داد.

او در توئیتی درباره اوضاع جسمانی ملک سلمان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تخصصی ملک فیصل نوشت از پزشکی که پیامی درباره اوضاع جسمانی ملک سلمان برای او فرستاده، اطلاعاتی کسب کرده است. به گفته این پزشک، ملک سلمان از بیماری کلیوی و مشکل شدید ریوی رنج می‌برد و مدت باقی مانده از زندگی وی از چند هفته به چند روز کاهش یافته است.

این پزشک افزود: تیم پزشکی که اوضاع جسمانی ملک سلمان را پیگیری می‌کند، در قرنطینه کامل قرار دارند و در همین حال فرزندان ملک سلمان در نگرانی شدید به سر می‌برند.

دیوان پادشاهی عربستان دوشنبه گذشته از انتقال ملک سلمان ۸۴ ساله به بیمارستان تخصصی ملک فیصل در شهر ریاض برای انجام برخی آزمایش‌ها خبر داده و خبرگزاری رسمی این کشور نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که عمل جراحی برای برداشتن کیسه صفرای او موفقیت‌آمیز بوده است. با این حال وی که از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون قدرت را در دست دارد، پس از عمل نیز برای چند روز دیگر در بیمارستان بستری خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نقل می کنند که .... هفت جان دارد حالا سلمان چطور سقط بشود خداداند.
Iran (Islamic Republic of)
وقت تمام است !
۱۵:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
كرونا يك نسخه ترور بيولوژيكي در جهان براي همه مردم دنيا پيچيده شد و برخي از افراد خاص هم نياز به كرونا نداشتند ... خداوند دستورات خاص خودش را صادر مي كند .. وقت تمام است كاراتو بكن .. ! فرصتها قابل تكرار نيستند . مرد نكو نام نميرد هرگز مرده آن آنست كه به نكويي نام نبرندش .
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۴:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
دعا کنین که زنده بمونه اگه بمیره اون بچه های خبیثش میاد پاچه گیری
خودش بی بخاره کاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اگر بمیره بهترین خبره تو این اوضاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
انشا الله همه جنایتکاران بمیرند تا مظلومان از شر آنها خلاص شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
عمرا اگه این بمیره
آخرین اخبار