استفاده از ماسک به ویژه برای افرادی که به دلیل ضعیفی چشم مجبور به استفاده از عینک هستند کمی سخت است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای مواجهه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا که استفاده از ماسک‌های بهداشتی در مکان‌های عمومی به منظور جلوگیری از افزایش ابتلا به این بیماری درمیان تمام مردم اجباری شده و به شدت توصیه می‌شود شاید مواردی باشد که استفاده از این ماسک‌ها را آن هم برای مدتی طولانی برایمان طاقت‌فرسا کند.

یکی از این مشکلات که حتما تمام کسانی که از ماسک استفاده می‌کنند با آن برخورد کردند، درد ناشی از قرار گرفتن کش ماسک در پشت گوش‌ها است که پس از مدتی فرد را کلافه می‌کند. اما ترفند‌هایی هستند که می‎توان به کمک آن‌ها، این مشکل را حل کرد.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‎کنید که ترفند استفاده از ماسک برای افرادی که عینک می‎زنند را نشان می‌دهد. کسانی که از عینک استفاده می‌کنند می‎توانند با این کار از درد گوش‌ها رهایی یابند.

یکی دیگر از مشکلاتی که هنگام ماسک زدن برای افرادی که عینک می‌زنند به وجود می‌آید، بخار کردن شیشه‌های عینک است که منجر به از بین رفتن دید فرد می‌شود. ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید یک ترفند ساده را برای رهایی از این مشکل توصیه می‎کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.