فرماندار مسجدسلیمان از افتتاح چندین طرح تولیدی در مراکز فنی و حرفه ای این شهرستان به مناسبت هفته ملی مهارت خبر داد.

محمد پاکدل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: چندین کارگاه تولیدی در مراکز فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران این شهرستان امروز شنبه ۴ مرداد ماه به مناسبت هفته ملی مهارت افتتاح شد.

او بیان داشت: یک واحد کارگاه تولید کیف و کفش زنانه، کارگاه تولید ماسک در بخش خواهران، یک سالن کارگاهی و آزمون و ۲ کارگاه تعمیر یخچال، تصفیه آب را در بخش برادران افتتاح شد و بازدیدی از کارگاه جوشکاری و ایمنی مرکز فنی و حرفه نیز صورت گرفت.

پاکدل با اشاره به اینکه نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه حضور داشت، اظهار کرد: کارگاه تولید ماسک با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در بحث واگذاری مکان از سوی شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان مسجدسلیمان در حال فعالیت است.

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان بیان داشت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، تلاش می‌کنیم با اجرا و افتتاح طرح‌های مختلف شاهد ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در این شهرستان باشیم و بتوانیم در تولید محصولات مورد نیاز استان و حتی کشور به خود کفایی برسیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.