میلیاردر سعودی که پیشتر به اتهام فساد مالی بازداشت شده بود، در پیامی نسبت به بهبود وضع جسمانی پادشاه عربستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولید بن طلال، شاهزاده سعودی نسبت به وضع جسمانی ملک سلمان، پادشاه عربستان واکنش نشان داد.

در حالی که ملک سلمان بعد از انجام عمل لاپاروسکوپی در بیمارستان به سر می‌برد، شاهزاده میلیاردر سعودی که پیشتر به علت فساد مالی بازداشت شده بود، با انتشار تصویری از خود و ملک سلمان، در پیامی در حساب توئیتر خود، از او با عنوان پدر امت یاد کرد و خداوند را برای سلامتی او ستایش کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفته است. خبرگزاری واس با استناد به اعلامیه دیوان پادشاهی عربستان نوشت ملک سلمان در بیمارستان ملک فیصل تحت عمل جراحی قرار گرفته و کیسه صفرا او با موفقیت برداشته شده است.

پیشتر اخبار ضد و نقیضی در خصوص وضع سلامتی ملک سلمان، پادشاه عربستان از سوی رسانه‌های خبری منتشر شده بود. پایگاه اینترنتی «غزه پست» نوشته بود: برخی کاربران پایگاه‌های اجتماعی از مرگ ملک سلمان بن عبد العزیز، پادشاه سعودی در ۸۴ سالگی خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار