۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۸۱ طرح در شهرستان لردگان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ملک محمد قربان‌پور فرماندار لردگان گفت: ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در این شهرستان توزیع شد.

او افزود: اختصاص این میزان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل‌های استانی، قانون متوازن و ماده ۲۳ (قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی) بوده است.


بیشتر بخوانید


قربان‌پور اضافه کرد: از این مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال از محل استانی، ۱۵۴ میلیارد ریال از محل متوازن و شش میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از محل ماده ۲۳ (قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی) است.

او ادامه داد: از مجموع شش میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعتبارات ماده ۲۳ (قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی) شهرستان لردگان سه میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به شهرداری‌ها و دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به دهیاری‌های این شهرستان اختصاص دارد.

قربان‌پور گفت: فصل‌های عمرانی، راه‌سازی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر، دین و مذهب، صنعت و معدن، کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، توسعه و خدمات شهری و روستایی، آب و آموزش و پرورش بیشترین سهم اعتبارات را به خود اختصاص دادند.

او افزود: این اعتبارات برای اجرای ۱۸۱ طرح در شهرستان لردگان اختصاص داده شد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان لردگان موظفند هر چه سریع‌تر برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات، نسبت به مبادله موافقت نامه و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهره‌مند از این اعتبارات اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار