فراهانی درباره برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات ایثارگران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی که ظهر امروز ۳ مردادماه با رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از ایثارگران برگزار شد اظهار کرد: پرداخت معوقات ایثارگران قدم بسیار بزرگی است.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی افزود: ما در مجلس در خدمت ایثارگران خواهیم بود و تصمیمات خوبی در مجلس گرفته شده است.

او با بیان اینکه ما چندین کمیته را در فراکسیون داشته‌ایم گفت: طبق بررسی‌ها حدود ۳۰ قانون از قوانین تصویب شده برای ایثارگران اجرایی می‌شود و آن قانون‌هایی که قابلیت اجرا ندارند باید حذف شوند.

فراهانی بیان کرد: خیلی از قوانین ایثارگران اجرا نمی شود و قرار است قوانینی که اجرایی می شوند را تصویب کنیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در برابر بحث ایثار نباید موضوعات مادی را مطرح کنیم و وظیفه ما کمک هست.

او با بیان اینکه کمیته بودجه ۱۴۰۰ و مسکن را در فراکسیون فعال کرده‌ایم گفت: هر زمان که شخص رئیس سازمان برنامه و بودجه به میدان آمده بسیاری از مشکلات حل شده است.

فراهانی افزود: بحث پرداخت طلب دانشگاه‌ها موضوع بسیار مناسبی است و ما قول میدهیم در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی هم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید

حل مشکل خودرو و اشتغال ایثارگران/ دستگاه‌های دولتی باید ۲۵ درصد از ظرفیت استخدامی را به ایثارگران اختصاص دهند

رفع مشکلات و مطالبات ایثارگران تا پایان مرداد ماه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار