مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر فصل آینده بازیکنان کلیدی پرسپولیس حفظ شوند، پنجمین قهرمانی متوالی آن‌ها در دسترس خواهد بود.

حسین عبدی مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی سرخپوشان پایتخت در رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: به تمام اعضای باشگاه مخصوصا بازیکنان، قهرمانی به دست آمده را تبریک می‌گویم. امیدوارم هر سال شاهد چنین اتفاقی باشیم و به هواداران هم تبریک عرض می‌کنم، زیرا صاحبان اصلی باشگاه هستند. اگر بازیکنان مهم و کلیدی برای فصل بعد حفظ شوند، قهرمانی پنجم در دسترس خواهد بود.

عملکرد تیم‌ها به دوران قبل و بعد از کرونا تقسیم می‌شود

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص وضعیت سایر تیم ها، عنوان کرد: کیفیت بازی تیم ها به دوران قبل و بعد از کرونا تقسیم بندی می‌شود. بعد از تعطیلات خیلی از تیم‌ها اُفت کرده و بعضی از آن‌ها امتیازات دور از ذهنی را به دست آورده اند. در کل باشگاه‌ها نتوانستند به شکل مطلبوب خودشان را برای برگزاری بازی‌ها آماده کنند.


بیشتر بخوانید


بازی استقلال و نساجی کیفیت خوبی نداشت

عبدی درباره شرایط تیم استقلال تهران بعد از تعطیلات، گفت: این تیم امتیازات زیادی را از دست داده است. دیدار استقلال با نساجی با وجود تلاش زیاد ۲ تیم، کیفیت چندانی نداشت. فرهاد مجیدی طی چند بازی ابتدایی در استقلال موفق بود، اما نتایج اخیر باب میل هوادران نبوده است. امیدوارم او در ادامه شریط را برای خودش منطقی‌تر کند.

بابت برد‌های اقتصادی به کی روش هم ایراد می‌گرفتند

او در مورد برد‌های اقتصادی تیم پرسپولیس بعد از تعطیلات، بیان کرد: زمان حضور کی روش در تیم ملی فوتبال هم از این صحبت‌ها مطرح بود. بین قهرمان شدن و انجام بازی باز، یک مورد باید انتخاب شود. گاهی اوقات همه چیز بر وفق مراد نیست و انتخاب بهترین مورد در اولویت قرار دارد.

عبدی ادامه داد: کیفیت بازی‌های پرسپولیس در این فصل زیر نظر یحیی گل محمدی به طور کلی بد نبود، زیرا به قهرمانی منجر شد. البته برای تکرار قهرمانی‌ها باید چند مورد را در نظر گرفت که مهم‌ترین نکته حفظ بازیکنان کلیدی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
یعنی سلطانیفر تا پایان لیگ بعد هم هست؟؟؟
واقعا در حق تیمهای دیگه ظلم میشه با این بازیکن طلایی لنگ
آخرین اخبار