تفاهم نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت ایران خودرو، توسط رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران و مدیرعامل ایران خودرو به امضا رسید.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم امضای تفاهم همکاری بین دانشگاه علم و صنعت و شرکت ایران خودرو که صبح امروز در محل شرکت ایران خودرو برگزار شد، با توجه به تجربیات دانشگاه در حوزه خودرو، تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های توسعه پلتفرم ملی جدید خودرو؛ زنجیره دستیابی به دانش فنی و تولید قطعات خودرو و لجستیک و زنجیره تامین بین دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت ایران خودرو به امضا رسید.

در جلسه امضای تفاهم نامه، ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه تفاهم نامه امروز، مقدمه‌ای برای همکاری‌های مشترک برای توسعه صنعت خودروسازی در شرایط خاص کشور است، گفت: دانشکده مهندسی خودرو باید هاب ارتباط دانشکده‌ها و صنعت خودروسازی باشد و با تعاملات خود، نقش آفرین ارتقای صنعت خودرو در کشور شود.


بیشتر بخوانید


مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو ضمن تصریح بر شکل گیری هرچه زودتر کمیته مشترک و کمیته راهبردی، از پیگیری‌های انجام شده برای امضای تفاهم نامه از هر دو مجموعه تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان، تفاهم نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و ایران خودرو توسط دکتر ذاکری و دکتر مقیمی به امضا رسید و تبادل شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار