شرکت‌کنندگان فارس از مجموع یک هزار منتخب در جشنواره ملی مجازی با کسب ۷۶۰ مقام اول تا سوم در رشته‌های مختلف، خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس،گفت: در جشنواره ملی مجازی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی بود که به‌صورت مجازی و به میزبانی اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس برگزار شد، شرکت‌کنندگان فارس از مجموع هزار منتخب این جشنواره، با کسب ۷۶۰ مقام اول تا سوم در رشته‌های مختلف، خوش درخشیدند.

او، در مراسم قدردانی از مقام آوران جشنواره مجازی هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی، که به صورت ویدئو اجلاس برگزار شد، با اشاره میزبانی فارس در این جشنواره ملی، بیان کرد: از سراسر کشور ۲۰ هزار و سیصد اثر به دبیرخانه این جشنواره در فارس ارسال شد.

اسماعیلی تصریح کرد: پس از بررسی آثار دریافتی از سوی کمیته داوری، بیش از یک هزار اثر در قالب کلیپ و نقاشی و کاردستی و دل نوشته به‌عنوان رتبه‌های اول تا سوم کشوری انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش  استان فارس ادامه داد: در مجموع ۱۳۲ اثر به‌عنوان مقام اول کشوری، ۳۴۶ اثر به‌عنوان مقام دوم کشوری و ۵۲۵ اثر نیز به‌عنوان مقام سوم کشوری انتخاب شدند که سهم شرکت‌کنندگان فارس از این مقام‌ها ۷۶۰ مقام برتر شامل، ۸۸ مقام اولی، ۲۸۹ مقام دومی و ۳۸۳ مقام سوم کشوری در رشته‌های مختلف و ۷۶ درصد کل رتبه‌ها بود.

او، توانمندسازی همه‌ جانبه دانش آموزان، اولیا و کارکنان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از رسالت‌های اصلی آموزش ‌و پرورش برشمرد و افزود: جشنواره هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی، را اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش‌ و پرورش فارس و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خاص این دوران برگزار کرده است.

اسماعیلی اضافه کرد: مشارکت خانوادگی در فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و فرهنگی از مهم‌ترین اهداف و برنامه ها‌ در اجرای این رسالت بزرگ است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش  استان فارس،گفت: به‌منظور خلاقیت، نوآوری و اجرای برنامه‌های جذاب و پر کردن اوقات فراغت فعال برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ویروس کرونا، این جشنواره با محور‌های در خانه بمانیم عشق‌ورزی در خانواده، تعامل در خانواده، کمک والدین به فرزندان، ایجاد نشاط در خانه، بازی‌های خانوادگی، کمک فرزندان به والدین و برنامه‌ریزی درسی بود که از سوی دانش آموزان، اولیا و کارکنان مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت.

او، بیان کرد: جایزه و لوح تقدیر مقام‌های اول این جشنواره از طرف مدیرکل اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت متبوع اهداء خواهد شد و لوح تقدیر مقام‌های دوم و سوم نیز با امضای مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس به ‌صورت مجازی صادر و در اختیار مقام آوران قرا گرفت.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار