نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جلسه سالروز اقامه اولین نماز جمعه افزود: مراسم محرم در زنجان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نشت خبری امام جمعه زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در آستانه پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه افزود: نماز جمعه نقش بصیرت افزایی دارد و پایگاهی است که دربرابر همه دسیسه‌های دشمن موثر است.

او همچنین ایجاد وحدت وانسجام بخشی بین آحاد مختلف مردم و آگاه سازی را از اهداف این پایگاه سیاسی و معنوی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز هرچه قدر جوانان پر رنگ‌تر و پر شورتر در نماز جمعه حضور یابند همان میزان در مقابل هجمه‌های دشمن و تهاجم فرهنگی قوی خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: یکی از پایگاه‌های مهم برای حفظ انقلاب نماز جمعه است واگرچه به دلیل شیوع کرونا این روز‌ها نماز جمعه تعطیل شده اند، اما کارکرد ائمه‌ی جمعه در ابعاد مختلف ادامه دارد.

او درخصوص برنامه‌های ماه محرم الحرام هم گفت: مراسم  عزاداری ایام محرم معقوله‌ی زنده ماندن است و به هیچ وجه تعطیل  نیست و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین درخصوص محوطه مصلی زنجان گفت: با هماهنگی انجام شده با شهرداری مقرر شده است این محوطه برای استفاده مردم به پارک تبدیل شود.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.