بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت دایر می‌شود.

گشایش نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت کاظم‌زاده هریس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت: بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در  رشت برپا می‌شود و ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی، گلستان و اردبیل تازه ترین کالاهای ایرانی  و با کیفیت خود را به نمایش می گذارند.

او افزود: انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، میز غذاخوری، تخت‌خوابشو، دکوراسیون داخلی، فرش و تابلوفرش، لوستر و چراغ‌های تزئینی، از جمله کالاهایی هستند که  از سوی شرکت‌های تولیدی و بازرگانی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات میان تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در سطح استان گیلان از سوی  واحد‌های تولیدی از جمله اهداف برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی است.

کاظم‌زاده آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد و افزود: ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان از دیگر اهداف مهم برپایی این نمایشگاه تخصصی است.

او  با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تحقق دو مؤلفه ایجاد فضای رقابتی و بالابردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان را نیز به دنبال دارد ، تصریح کرد:علاقه‌مندان می‌توانند از هفتم تا ۱۱ مرداد به مدت پنج روز و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان در کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران بازدید و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.