علم گفت: باید برای مقابله اثربخش با پدیده نوظهور کرونا روش‌های تازه‌ای مورد استفاده قرار گیرد، زیرا روش‌های سنتی جوابگو نیست.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در سی و یکمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌ها که به شکل جلسه مجازی از محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد محمدرضا علم معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان با تولید آثار علمی، ادبی و هنری در زمینه کرونا برگه‌هایی از تاریخ بشری را خلق کردند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: هر شعر، نقاشی، کاریکاتور، پوستر، پادکست و امثال آن در دهه‌های بعدی می‌تواند به عنوان سند‌های تاریخی از دوران کنونی مورد استفاده محققان قرار گیرد؛ بنا براین برگزاری این گونه مراسم‌ها بسیار مهم بود.

علم ادامه داد: مراکز مشاوره دانشگاه‌ها از نخستین بخش‌های درگیر با بحث کرونا هستند که با شیوع ویروس فعالیت این مراکز چند برابر شد و به دانشجویان و خانواده هایشان در مقابله با کرونا کمک کردند.


بیشتر بخوانید


او با قدردانی از خدمات مراکز مشاوره دانشجویی برای حمایت‌های روانی- اجتماعی از دانشجویان در مقابله با شیوع کرونا گفت: باید برای مقابله اثر بخش با این پدیده تازه روش‌های خلاق و تازه‌ای مورد استفاده قرار گیرد، زیرا روش‌های سنتی جوابگو نیست.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: برای مثال اشتراک یک فیلم کوتاه در شبکه‌های اجتماعی از تجربه واقعی یک دانشجو در مقابل با کرونا بسیار بیشتر از ده‌ها صفحه مطلب جذاب و اثر بخش خواهد بود.

در ادامه این نشست چند تن از روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.