رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در ادامه ورود دستگاه قضائی به موضوع حل آسیب‌های اجتماعی ، مسئله جمع آوری معتادان متجاهر در میدان شهدا کرمان در دستور کار قرار گرفت.

موحد رییس کل دادگستری کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یدالله موحد، رییس کل دادگستری کرمان گفت: در راستای تدوین طرح سامان دهی حاشیه شهر در روز‌های گذشته بازدیدی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان انجام و بررسی‌های میدانی انجام شد و در صورت نیاز این بازدید‌ها تا رسیدن به وضعیت مطلوب و مناسب ادامه می‌یابد.

او با اشاره به انتشار ویدئو‌هایی در فضای مجازی مبنی بر استعمال مواد مخدر توسط معتادان در میدان شهدا افزود: پس از برگزاری نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ایجاد هماهنگی‌های لازم قضائی، انتظامی و اجرایی، کار جمع آوری این معتادان انجام شد.

او با اشاره به این مطلب که با شیوع بیماری کووید ۱۹، کمپ ترک اعتیاد مرکز ماده ۱۶ کرمان تعطیل و این کار منجر به حضور معتادان در میادین شهر شد، اظهارداشت: با فعالیت مجدد این مرکز، تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به این مکان منتقل شدند.

رییس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد: دادگستری کل استان کرمان در تعامل با استانداری و با همکاری سازمان‌های مختلف اجرایی و مردمی، طرح اولیه رفع آسیب‌های اجتماعی در برخی از مناطق حاشیه‌ای کرمان را تدوین کرده که پس از مطالعه مجدد و تدوین نهایی، به صورت یک طرح ابتکاری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار