با شیوع ویروس کرونا، مالکان واحد‌های مسکونی و تجاری در استان فارس ۱۲۷ میلیارد تومان اجاره بها خود را بخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) شیراز با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون مالکان واحد‌های مسکونی و تجاری ۱۲۷ میلیارد تومان در استان فارس اجاره بهاء خود را بخشیدند، اظهار داشت: در شهر شیراز ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجاره واحد مسکونی یا مغازه بخشیده شد.

محمد حسین اسلامی جهرمی با اشاره به اینکه از ظرفیت خیرین نیز در پرداخت یا بخشش اجاره بهاء نیز استفاده شده است، افزود: در شیراز ۱۳ هزار و ۸۰۰ خانوار و ۶ هزار و ۱۲۰ مغازه تجاری بوده است.

او ادامه داد: با بررسی میدانی و شناسایی افراد بی بضاعت ۳۵ هزار بسته معیشتی در استان بین ۱۲ هزار و ۶۰۰ خانوار آسب دیده از کرونا توزیع شد.

اسلامی همچنین از مرمت و بازسازی ۸ منزل مسکونی نیز خبر داد و بیان کرد: ۸۵ میلیون تومان برای درمان به خانوار‌های آسیب پذیر کمک شد.

او با اشاره به طبخ و توزیع ۸۰۰ بسته غذای گرم بین افراد مستمند در حاشیه نشین کلان‌شهر شیراز در سالروز میلاد امام رضا، گفت: در روز عیدسعید غدیر نیز ۶ هزار بسته غذای گرم طبخ و در مناطق جنوبی شهر شیراز توزیع شود.

مدیر مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) شیراز تصریح کرد:در این مدت ۳ هزار بطری آب میوه طبیعی برای گرو‌های امدادی درگیر با بیماری کرونا از جمله آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و بیمارستان‌ها تهیه و توزیع شد.

اسلامی از تولید و توزیع ۱۲۰ هزار ماسک و ۲۸۰ هزار جفت دستکش بین مردم و نیازمندان خبر داد و گفت: در همین مدت ۲۸ راس گوسفند ذبح و گوشت‌ها نیز بین افراد مستمند و نیازمند توزیع شد.

مدیر مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) شیراز اظهار کرد: با کمک خیران ۳ سری جهیزیه کامل نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار