ارتش لبنان اعلام کرد ۲۰ هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی را در آسمان این کشور رصد کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، مدیریت جهت گیری هوایی در ارتش لبنان اعلام کرد که ۲۰ فروند هواپیمای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی به حریم هوایی جنوب این کشور نفوذ کردند.

در این بیانیه آمده است که هواپیما‌های جاسوسی پروازهای دایره‌ای را بر فراز مناطق جنوبی انجام داده‌اند.

ارتش لبنان اعلام کرد: تا ساعت یک ظهر روز شنبه ۹ تجاوز به حریم هوایی این کشور در جنوب از سوی هواپیما‌های شناسایی اسرائیلی صورت گرفته است.

ارتش لبنان اعلام کرد که گزارش این نقض هوایی را به نیرو‌های موقت سازمان ملل در این کشور ارائه خواهد داد و این اقدام‌های رژیم صهیونیستی در حریم هوایی لبنان نقض قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل متحد است.

وزیر دفاع لبنان در خصوص تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و خاک لبنان پیش از این گفت: اسرائیل احترامی برای قطعنامه‌های بین‌المللی قائل نیست و سالانه هزاران بار دست به نقض حریم هوایی، دریایی و زمینی لبنان می‌زند که این اقدامات محکوم است.

او همچنین درباره تجاوز و زیاده طلبی رژیم صهیونیستی در خصوص منابع نفتی لبنان در بستر دریا نیز گفت که لبنان از حقوق و حاکمیت خویش در زمین، هوا، دریا و ثروت نفتی‌اش کوتاه نخواهد آمد و ارتش لبنان هرگونه استخراج و پالایش نفت و گاز در بلوک شماره ۹ در بستر دریا را زیر نظر دارد.

جنبش حزب‌الله لبنان پس از به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان خود در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، این رژیم را به گرفتن انتقام تهدید کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند پس از این تهدید، مسئولان صهیونیست به شدت نگران شده‌اند و تمام نهاد‌های امنیتی این رژیم به خاطر ترس از حمله حزب‌الله به حالت آماده‌باش درآمدند و رئیس ارتش رژیم صهیونیستی به مرز‌های شمالی اراضی اشغالی و لبنان رفته و با فرماندهان ارشد نظامی صهیونیست که در جبهه‌های شمالی دیدار کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن
۱۶:۳۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
کاملا مشخص است هدف اسرائیل چی هستش
چند وقت هستش فشار رو حزب الله زیاد کردن و العان با تمام این تحریک ها میخوان حزب الله وادار به جنگ کنن و بهره برداری سیاسی کنن بگن حزب الله جنگ طلب هست و .... اسرائیل و امریکا بخاطر قدرت نظامی نیست که پیشرفت کردن بلکه بخاطر دروغ سیاست بازی بازی دادن دنیا هستش
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۲:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
این یعنی تَنِ رژیم صهیونیستی میخاره،
۲۰ تا موشک نقطه زن حوالشون کنید حزب الله لبنان،
آخرین اخبار