فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۰۰ هزار حبه قرص "ویتامین c "به همراه تعدادی مواد و قرص نیروزای قاچاق در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی حین گشتزنی به یک دستگاه وانت حامل بار که مقابل یکی از تعاونی‌ها ایستاده بود مشکوک شدند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از این خودرو، ۲۰۰ هزار حبه قرص ویتامین c به همراه ۶۳ قوطی پودر و ۲۴۰۰ حبه قرص نیروزای قاچاق کشف شد.

سردار جاویدان ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
او در پایان از قاطعیت پلیس در برخورد با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی خبر داد و گفت: در ۴ ماه سپری شده از سال بیش از ۲۵ درصد رشد کشفیات داشته ایم.


 دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۲۲ فقره سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین براری  اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۷ بعثت موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و یک دستگاه خودروی پراید در شهر کرمانشاه اعتراف کرد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه همچنین از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.


 کشف ۵۲۸ فقره سرقت در اسلام آبادغرب


فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان تیر، ۵۲۸ فقره سرقت کشف شده است.

سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: کشفیات سرقت در ۴ ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

او ادامه داد: بیشترین سرقت‌های کشف شده مربوط به سرقت اماکن خصوصی و خودرو بوده است.

سرهنگ یاری همچنین از دستگیری ۱۵۱ سارق طی ۴ ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: دستگیری‌ها نیز در این مدت نسبت به سال قبل حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.