۶۰ هزار و ۲۲۶ تن گندم تاکنون از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بهرام نجفی سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان این که خرید تضمینی گندم از کشاورزان مازندرانی از ۱۴ خرداد ماه امسال آغاز شده است، گفت:مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تا کنون ۶۰ هزار و ۲۲۶ تن گندم به ارزش بیش از ۱۵۳۷ میلیارد ریال از کشاورزان استان تحویل گرفتند.

او رشد خرید گندم را در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: کیفیت گندم خریداری شده امسال بسیار مطلوب است.

نجفی به پرداخت مطالبات گندم کاران اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده از ابتدای خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از ۱۴۰۳ میلیارد ریال به حساب کشاورزان واریز شده است.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران روند پرداخت مطالبات کشاورزان را مطلوب دانست و افزود: با پیگیری مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و مساعدت سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، روند پرداخت وجوه گندم خریداری شده به کشاورزان بهتر از پارسال در حال انجام است.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در خصوص خرید تضمینی دانه روغنی کلزا نیز گفت: ۱۱ هزار و ۲۳۹ تن دانه کلزا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تاکنون از کشاورزان مازندرانی خریداری شده که تاکنون بیش از ۴۸۹ میلیارد ریال از این مبلغ به حساب کلزاکاران واریز شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار