شبکه رادیویی تهران قرائت دعای پر فیض عرفه را به صورت مستقیم از آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام، پخش می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه رادیویی تهران قرائت دعای پر فیض عرفه را به صورت مستقیم از آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام، پخش می‌کند.

زائران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به شوق ثواب زیارت حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی، روز عرفه در جوار حرم مطهر سیدالکریم (ع) به قرائت دعای روح‌بخش عرفه پرداخته و با خدای خویش مناجات می‌کنند.

«در وادی عرفات» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که مراسم معنوی روز عرفه (پنجشنبه ۹ مرداد ماه)، را ساعت ۱۵ تا ۱۹:۴۵ از مصلای بزرگ ری، پخش خواهد کرد.

علاقه مندانی که حضور در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام برای آن‌ها میسر نیست، می‌توانند مراسم قرائت دعای عرفه را به صورت مستقیم از برنامه «در وادی عرفات» رادیو تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز بشنوند.

همچنین، مراسم معنوی قرائت دعای عرفه در حرم امام رضا (ع) با رعایت کامل دستور‌العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. این مراسم از حدود ساعت ۱۶:۳۰ در صحن جامع رضوی آغاز و در آن حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر به قرائت دعای شریف عرفه می‌پردازد.

سخنرانی حجت‌الاسلام محمد‌مهدی میر‌باقری از دیگر آیتم‌های این برنامه است و احمد واعظی هم مداحی می‌کند.

این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر کارشناسان امر و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. به این صورت که فرش‌ها به صورت یک درمیان (شطرنجی) پهن شده و برروی هر فرش افراد محدود یا به صورت خانواده مستقر می‌شوند.

طبق گفته مسئولان حرم و به منظور رعایت مسائل بهداشتی زائران باخود کتب ادعیه، جانماز، چادر نماز و ماسک همراه داشته باشند، البته در ورودی‌های حرم ماسک، کیسه نایلون و مواد ضد‌عفونی کننده دست در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار