جاده‌های مازندران ایمن‌تر می‌شوند

با اجرای فاز دوم طرح ضربتی راهداری محوری، ایمنی در جاده‌های مازندران ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حاشیه بازدید از اجرای فاز دوم طرح ضربتی راهداری محوری در محور شریانی هراز، گفت:با اجرای این طرح ایمنی در جاده‌های مازندران ارتقا می‌یابد.

او افزود: با هدف ارتقای ایمنی راه‌های ارتباطی، فاز دوم این طرح در محور سوادکوه از گدوگ تا قائمشهر در محور هراز از امامزاده هاشم تا آمل و در محور کندوان از مرزن آباد تا تونل کندوان با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات راهداری به اجرا در آمد.

جهانیان گفت: علاوه بر اجرای فاز دوم طرح ضربتی چهار روزه این اداره کل، اجرای طرح ارتقا کیفی راهداری (بر اساس دستور العمل ارسالی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) را در قالب پاکسازی حریم، شانه سازی، ساماندهی تابلو و علائم، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و نیوجرسی در طول تمامی راه‌های ارتباطی خود در دست اجرا دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، افزود: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی در محور‌ها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.