به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمرگان گفت: شرکت های آب و فاضلاب ۴۰ خدمت وسازمان تامین اجتماعی استان ۲۲ خدمت را از طریق سامانه الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مردم ارائه میدهند.
او افزود:در مجموع ۲۳۶ خدمت توسط شهرداریها ارائه میشود که مردم بیشتر برای دریافت ۱۰۰ خدمت مراجعه حضوری دارند و با راه اندازی این سامانه خدمات شهرداریها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به مردم ارائه میشود.
استاندار هرمزگان افزود : سازمان همیاری شهرداریهای استان سامانهای را برای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداریها طراحی کرده که در حال حاضر به صورت آزمایشی در شهرداری بندرخمیر در حال اجرا است و تا هفته دولت امسال رونمایی میشود.
همتی افزود: توسعه دولت الکترونیک، افزایش شفافیت، سلامت اداری، سرعت در ارائه خدمات و کاهش تردد مردم را به دنبال دارد و دستگاههای اجرایی با اطلاع رسانی گسترده، آموزشهای لازم را برای دریافت خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به مردم ارائه دهند.
انتهای پیام /ف