پور قاسمی گفت: تیم‌ها برای قهرمان شدن در لیگ برتر هندبال باید هزینه کنند که متاسفانه تعداد این تیم‌ها محدود هستند.

قهرمان شدن در لیگ خرج دارد/ در حق هندبال اجحاف شده استسعید پور قاسمی  کاپیتان تیم هندبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: همه تیم‌ها به دنبال قهرمان شدن در لیگ هستند. قهرمانی در لیگ خرج دارد و خرج کردن را فقط بعضی از تیم‌ها می‌توانند انجام بدهند.   امسال باشگاه سپاهان نسبت به سال‌های قبل هزینه بیشتری کرده و  بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. تیم سپاهان عزم خود را برای قهرمان شدن جزم کرده است. قهرمان شدن تیم ما در لیگ برتر دور از دسترس نیست امیدوارم در فصل جدید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او گفت: تمرینات تیم هندبال سپاهان متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا آغاز نشده است و باشگاه تصمیمی برای شروع تمرینات ندارد. اکنون فدراسیون هندبال تاریخ آغاز لیگ برتر هندبال را نیمه دوم شهریورماه اعلام کرده بود که بعید می دانم که مسابقات با وجود بیماری کرونا برگزار شود.

در حق هندبال اجحاف شده است

کاپیتان تیم هندبال سپاهان درباره دستمزد بازیکنان هندبال اظهار کرد: همیشه هندبال جزو رشته‌هایی بوده که در حقش اجحاف شده و دستمزد بازیکنانش پایین است. متاسفانه هندبالیست‌ها با وجود تحمل فشار مالی زیاد از دستمزد خوبی برخوردار نیستند. همیشه مشکل مالی در هندبال وجود داشته است و ادامه دار هم خواهد بود.

پورقاسمی عنوان کرد: پیشرفت هندبال بستگی به وجود حامیان مالی خوب دارد. یک بازیکن باید بدون دغدغه مالی تمرینات خود را انجام بدهد و از نظرمالی حمایت شود.  در سال‌های اخیر، هندبال از نظر فنی رشد داشته، اما از نظر مالی رشد خاصی نکرده است.

قهرمان شدن در لیگ خرج دارد/ همیشه در هندبال مشکل مالی وجود داشته است

او در ادامه گفت: قرارداد‌های هندبال نسبت به سال گذشته فقط ۲۰ درصد رشد کرده است. برخی از باشگاه‌ها در پرداخت همین دستمزد  هم خلف وعده می‌کنند. مبلغ قرارداد‌های هندبال ناچیز است و برخی باشگاه ها  قرارداد ناچیز هندبالیست را هم به طور کامل پرداخت نمی‌کنند.

پورقاسمی بیان کرد:  تا جایی که من  اطلاع دارم ۲ تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن به طور کامل با بازیکنان خود تسویه حساب کرده اند. برخی از بازیکنان سایر تیم‌ها می‌گویند که باشگاه ها قرارداد آنها را به طور کامل پرداخت نکرده اند. حتی شنیده ام یکی از تیم‌ها از اسفندماه تاکنون ۴۰ درصد باقی مانده قرارداد را به بازیکنان پرداخت نکرده است.

کاپیتان تیم سپاهان درباره حضور بازیکنان خارجی اظهار کرد: وجود بازیکن خارجی در لیگ کمک خوبی به نتیجه گرفتن تیم در لیگ برتر می‌شود. حضور هندبالیست خارجی انگیزه بازیکنان داخلی را بیشتر می‌کند.


بیشتر بخوانید

برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار