سواعدی از افتتاح ۵ کارگاه مهارت آموزی بازارمحور در شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته ملی مهارت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: ۵ کارگاه مهارت آموزی در شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته ملی مهارت و به منظور توسعه  آموزش‌های مهارتی متناسب بازار کار افتتاح شد.

او افزود: کارگاه‌های افتتاح شده  آموزشی در رشته‌های کیف و کفش، قالی بافی و فرشینه در مرکز خواهران و در مرکز برادران کارگاه‌های یخچال و تصفیه آب خانگی و  اتومکانیک در ساختمان جدید به بهره برداری رسیدند.

سواعدی با اشاره به اینکه نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در مراسم افتتاحیه حضور داشتند، اظهار کرد:  امروز شاهد بهره برداری از ظرفیت‌های جدید در حوزه آموزش این شهرستان بودیم، بهسازی و توسعه کارگاه آموزش مرکز خواهران، توسعه کارگاهی و به کارگیری تجهیزات جدید در مرکز برادران مسجدسلیمان و برگزاری نشست تخصصی در حوزه ارائه سند توسعه مهارت ۴ شهرستان از جمله برنامه‌های این سفر بوده است.

این مقام مسئول بیان داشت: با مساعدت نماینده و با برداشتن گام‌هایی جدی‌تر، بتوانیم زمینه ساز توسعه و پیشبرد آموزش و مهارت و نهایتا کاهش محرومیت در این چهار شهرستان شویم.

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل گفت: با توجه به اینکه به موازات نیاز امروز جامعه بشری به زندگی، آموزش نیز باید گسترش پیدا کند، درصدد هستیم با کمک مدیرکل اداره فنی و حرفه‌ای خوزستان و روسای ادارات هم به صورت کمی و هم کیفی آموزش و مهارت را که نیاز اساسی حوزه انتخابیه است توسعه و گسترش دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.