تعویض هر ترانس سوخته برق ۴ ساعت زمان لازم دارد

روابط عمومی برق دزفول با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعویض هر ترانس سوخته در شرایط معمولی ۴ ساعت زمان لازم دارد و مشترکان در ساعت‌های اوج بار، مصرف خود را مدیریت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی برق دزفول با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز‌های گذشته مواردی از سوختن ترانس برق ناشی از گرمای زیاد و بار مصرفی بیش از اندازه را شاهد بوده ایم که تعویض ترانس سوخته و نصب ترانس جدید در شرایط معمولی تا ۴ ساعت زمان لازم دارد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 در دمای بسیار بالای هوا فشار بسیار زیادی به شبکه برق می‌آید و با توجه به افزایش ۱۴۰ درصدی بار ترانس‌ها در بعضی از نقاط دزفول این ترانس‌ها در وضعیت قرمز قرار گرفته و احتمال سوختن آن‌ها وجود دارد.

با توجه به اینکه این اتفاق معمولاً در ساعت‌های اوج بار و در اوج گرمای روز رخ می‌دهد، گذشته از عملیات طاقت‌فرسای تعویض ترانس و مخاطراتی که ناشی از گرمازدگی شدید برای پرسنل تعمیرات این مدیریت وجود دارد تحمل این مدت زمان خاموشی اجباری برای مردم عزیز آن مناطق نیز سخت و دشوار است.

از تمامی مشترکان تقاضا داریم حتماً و به ضرورت در ساعت‌های اوج بار شبکه، مصرف خود را مدیریت کنند و از روشن نگه داشتن چند کولر گازی به صورت همزمان خودداری نمایند چرا که در این روز‌های بشدت گرم، داشتن یک کوله روشن بهتر از دو کولر خاموش است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مصرف برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.