فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با اشاره به نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد گفت: نبوغ نظامی این شهید بزرگوار به مدد رزمندگان آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر فرهاد آریانفر ظهر امروز یکشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد گفت: منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ مسلحانه‌ای علیه نظام راه انداختند، ماهیت ترور و خرابکاری آن‌ها با ترور افرادی، چون شهید بهشتی، باهنر، رجایی و یاران امام بیشتر هویدا می‌شود تا جایی که دستشان به خون ۱۷ هزار نفر آلوده است.

او افزود: در سال ۶۵ معاهده‌ای میان وزیر امور خارجه عراق و رئیس سازمان منافقین منعقد می‌شود و طی آن سازمان امکانات خود را در سال ۶۵ به عراق منتقل و در پایگاه اشرف تمرکز می‌یابد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش عنوان کرد: در ۳۰ تیرماه سال ۶۷ نماینده کنگره و ۱۴ سناتور نامه‌ای به وزیر امور خارجه آمریکا به حمایت از نیرو‌های نفاق ارسال کردند و آن‌ها فراخوان شده و قرارگاهی تشکیل می‌شود.

او با بیان اینکه قطعنامه در ۲۷ تیر با هوشمندی امام (ره) پذیرش می‌شود، ادامه داد: شمار لشکر عراق از ابتدا تا پایان جنگ از ۱۲ لشکر به ۵۹ لشکر ارتقا یافت از سوی دیگر صدام هیچیک از نیرو‌های خود را آزاد نکرد و همین امر موجب افزایش نیروی آن‌ها شد.

امیر آریانفر گفت: در ۳۱ تیرماه ۶ لشکر از ۹ محور وارد کشور شدند و جنایات زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح مأمور شد، عنوان کرد: نیرو‌های نفاق به اسلام آباد غرب رسیدند و آنجا نیرو‌های سپاه پاسداران به مقابله با آن‌ها می‌پردازند.

او با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی با نبوغ نظامی خود فرماندهان را توجیه کرد، گفت: ۶۵ فروند بالگرد هوانیروز بمباران‌های هوایی را انجام دادند و تار و پود این مزدوران از هم گسست.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.