ساختمان یگان انتظامی فرستنده پر قدرت فهرج با زیربنای ۶۰ متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات صدا و سیما با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ساختمان انتظامی ایستگاه پر قدرت دیجیتال تلویزیونی فهرج با حضور علی رمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان با زیربنای ۶۰ متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات صدا و سیما به بهره برداری رسید.

احمد علی رمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در حاشیه بهره برداری از ساختمان انتظامی ایستگاه تلویزیونی فهرج، هدف از سفر خود به این شهرستان را سرکشی و بازدید از ایستگاه تلویزیونی پرقدرت فهرج و افتتاح ساختمان انتظامی ایستگاه پرقدرت تلویزیونی عنوان کرد.

او با اعلام اینکه در زمینه پوشش شبکه‌های دیجیتال در مناطق مختلف استان، مناطق روستایی زیادی داریم که هنوز از پوشش مناسب دیجیتال برخوردار نیستند، گفت: پوشش شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی در فهرج صد درصد است.

علی رمضانی افزود: درکنار ایستگاه تلویزیونی فهرج، یک ساختمان مجزا و مطابق با استاندارد‌های اولیه احداث شده است.

او از واحد فنی صداوسیما مرکز کرمان و مسئولان محلی برای احداث و راه اندازی این ساختمان تشکر و قدردانی کرد.

علی رمضانی در بخش دیگری از سخنانش از برنامه ریزی مناسب و پخش برنامه‌های مختلف صداوسیما مرکز کرمان به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در بخش‌های مختلف صدا، سیما، بخش خبر و فضای مجازی در فصل تابستان خبرداد و افزود: این برنامه ها از شبکه استانی در حال پخش است.

سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با اعلام اینکه از ابتدای چهار ماهه اول امسال در استان شاهد کاهش جرایم خشن بوده ایم، گفت: هم اکنون ما در استان و شهرستان‌های شرقی استان با همکاری مردم امنیت بسیار مطلوبی  داریم.

او افزود: در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۹۵ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر را شاهد بوده ایم.

سردار ناظری همچنین در بازدید از ورودی شهر فهرج بر راه اندازی پلیس راه فهرج ـ زاهدان تاکید و تصریح کرد: راه اندازی پلیس راه فهرج ـ زاهدان در فهرج بسیار ضروری است که آن را در دستور کار خود قرار می دهیم.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار