یک دستگاه مانیتورینگ تنفسی به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال توسط کارکنان خیر و نیک اندیش منطقه ویژه اقتصادی سرخس خریداری و به بیمارستان لقمان حکیم سرخس اهدا شده است.


 امیر سعید امیر احمدی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: یک دستگاه مانیتورینگ تنفسی به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال توسط کارکنان خیر و نیک اندیش منطقه ویژه اقتصادی سرخس خریداری و به بیمارستان لقمان حکیم سرخس اهدا شده است.

او افزود: دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی جهت نمایش سیگنال‌های حیاتی بیمار در بخش‌های مهم و مراقبت‌های ویژه "Ccu_lcu-Nlcu" اورژانس و اتاق‌های عمل به عنوان یکی از تجهیزات ضروری و لازم بکار می رود.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: این دستگاه مانیتورینگ در شرایط نامطلوب بودن حال بیمار، هشدار‌های لازم را به تیم پزشکی می‌دهد.
بیشتربخوانید:


تنها بیمارستان شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سرخس با کمبود تجهیزات پزشکی از جمله نبود حتی "یک دستگاه سی تی اسکن" و کادر متخصص درمانی روبرو است و بیماران با کمبود تجهیزات پزشکی دست و پنجه نرم می‌کنند و برای انجام معاینات پزشکی مجبورند مسیر ۱۶۵ کیلومتری سرخس به مشهد که به "  جاده مرگ " معروف است را پیموده تا در بیمارستان‌های مشهد ویزیت و تحت درمان قرار بگیرند که می‌طلبد مسئولین علوم پزشکی مشهد با خریداری تجهیزات پزشکی به یاری مردمان مرزنشین سرخس بشتابند.

انتهای پیام//م. ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار