مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط ثبت‌نام برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، از متقاضیانِ دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، به صورت پیامکی نام نویسی می شود.
 
نیک اقبالی افزود: متقاضیان واجد شرایط از امروز می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، برای ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

او با بیان اینکه مهلت ثبت نام در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ٩ مردادماه به اتمام می‌رسد، بیان کرد: شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می‌شود باید به نام فرد متقاضی باشد.
 
نیک اقبالی گفت: متعاقباَ زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به ادرس www. Tem.mrud.ir اعلام می شود.
 
بر اساس اطلاعیه‌های وزارت راه و شهرسازی سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در تهران ۵۰۰ میلیون ریال، سایر کلانشهر‌ها ۳۰۰ و مابقی شهر‌های کشور نیز ۱۵۰ میلیون ریال است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.