شهردار شهرکرد گفت: اجازه ندهید که بودجه سال ۱۴۰۰ بدون برنامه بسته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست علنی شورای شهر اظهار داشت: اجازه ندهید که بودجه سال ۱۴۰۰ بدون برنامه بسته شود، بنابراین باید یک برنامه عملیاتی برای بودجه سال آینده تدوین شود.

او افزود: جهت استفاده از ظرفیت تیم مشاوره‌ای میزان همکاری و... در نشست‌های آینده مشخص گردد.


بیشتر بخوانید


فرهاد رئیسی عضو شورای شهر شهرکرد هم در این نشست گفت: مشکلات موجود در شهر می‌تواند تلنگری برای ما باشد چرا که تاکنون کمتر راه آینده نگرانه‌ای را رفته ایم و برنامه مؤثری برای شهر نداشته ایم.

او افزود: امروز در دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که انجام کار بدون تخصص و مطالعه به ثمر نخواهد رسید و باید شورا و شهرداری برای تدوین یک سند چشم‌انداز برنامه‌ریزی کند.

رئیسی اضافه کرد: واقعیت این است که با وجود نیروی انسانی متخصص و سرمایه گذار و پتانسیل در شهر هنوز نتوانسته ایم به درستی از آن‌ها استفاده نماییم.

او ادامه داد: نگرش فعلی ما به وضعیت شهر اشتباه است و خط مشی مدیریت شهری، شخصی محور و فرد محور بوده در صورتی که باید به سمت مدیریت محور حرکت کنیم و برای این حرکت و رسیدن به توسعه همه باید همکاری کنند.

رئیسی گفت: اجرای یک کار درست که منجر به ایجاد درآمد پایدار شود از اجرای کار‌های بی‌نتیجه بهتر است بنابراین می‌طلبد مسکن و شهرسازی، میراث فرهنگی و نظام مهندسی و مجموعه مدیریت شهری در کنار یکدیگر قرار گیرند و برای توسعه شهر از ظرفیت مشاوران اقتصادی، برنامه‌ریزی و شهرسازی استفاده کنند.

مصطفی حیدری دیگر عضو شورای شهر شهرکرد هم با اشاره حضور مشاور جهت اجرای طرح‌های توسعه‌ای گفت: امروز برای رفع مشکلات تنها برنامه ریزی پاسخگو است و اگر براساس برنامه‌ریزی پیش برویم قطعا علاوه‌بر توسعه شهر و کسب رضایت مردم در محضر خداوند نیز سربلند می‌شویم.

حمید فتح‌اللهی عضو دیگر شورای شهر شهرکرد هم با اشاره به اجرای سه طرح در شهر افزود: با اجرای سه طرح تعریض بلوار رهبر با ۵۳۴ میلیون تومان، تکمیل پروژه مسیر سلامت با یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعتبار و توسعه و تجهیز تپه نورالشهدا با ۶۸۵ میلیون تومان اعتبار در صحن شورا موافقت شد‌ه است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار