مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: هم‌افزایی دستگاه‌های هم خانواده این اداره کل برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

دستگاه‌های متولی برای پیشبرد اهداف فرهنگی هم‌افزایی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، محمدپور  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی تابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: دستگاه‌های استانی تابع وزارت ارشاد فعالیت‌های متعددی را در گستره وسیع انجام می‌دهند که هم‌افزایی و اتصال این دستگاه‌ها می‌تواند در عین ایجاد امکان برای بهره‌وری از ظرفیت‌های یکدیگر، منزلت و جایگاه این دستگاه‌ها در افکار عمومی را نیز تقویت کند.

او گفت: جلسات این شورا زمینه را فراهم می‌کند تا با بهره‌گیری از خردجمعی و هم‌افزایی به راهکار‌های مطلوبی در راستای ارتقای سطح فرهنگ جامعه دست پیدا کنیم.

در این نشست مصوب شد اولویت عمومی و کاری هر دستگاه در جلسه آتی مشخص شده و یک برنامه مشترک بین دستگاه‌های ناظر برای تقویت حوزه مطالعه و کتابخوانی برگزار شود.

همچنین مقرر شد در حوزه گردشگری مذهبی، سازمان حج و زیارت با همکاری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اقدامات لازم را در خصوص معرفی اماکن مورد نظر انجام دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.