نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت:۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان اختصاص یافت.

جلال محمدزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تأمین اجتماعی این شهرستان سال گذشته با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه آغاز شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:  این بیمارستان به عنوان دومین بیمارستان تأمین اجتماعی مهاباد در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع احداث می شود، که اکنون برای تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار تخصیص داده شده است.

محموزاده  با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد شهروندان مهابادی زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، افزود: با بهره‌برداری از این بیمارستان نیمی از جمعیت این شهرستان می‌توانند به طور رایگان از خدمات پزشکی و بهداشتی استفاده کنند.

او ادامه داد: پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهاباد دی سال ۹۶ با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان نیز  به ۳۵ درصد رسیده است.

پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.