نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد گفت: مجوز برگزاری آزمون‌های سراسری از وزارت بهداشت اخذ و اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون‌ها انجام شده است.

آخرین تصمیمات درباره برگزاری آزمون‌های سراسریسید محسن میر حسینی نماینده تام الاختیار در برگزاری آزمون‌های سراسری دانشگاه یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: مجوز برگزاری آزمون‌های سراسری دکتری، ارشد و ورود به دانشگاه از وزارت بهداشت اخذ شده است.

او افزود: آزمون دکتری در روز پنجشنبه مورخ ١٣٩٩/۵/٩ با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. تمامی اقدامات لازم برای ضد عفونی و فاصله گذاری اجتماعی نیز انجام شده است.

میر حسینی ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌های آزمون و ایجاد فرصت مناسب برای ضد عفونی کردن فضا و امکانات و رعایت ایمنی حوزه‌ها و داوطلبان، بر اساس تدابیر اتخاذ شده، روز‌های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از دو روز به سه روز افزایش یافته است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری، اظهار داشت: به این ترتیب زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور یا به عبارتی رشته‌های امتحانی دوم از عصر روز پنج شنبه ١۶ مرداد به صبح شنبه ١٨ مرداد انتقال یافت.

او افزود: تصمیم نهایی درباره برگزاری کنکور سراسری ویژه داوطلبان ورود به دانشگاه بر عهده مجلس و سازمان سنجش است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.